Contabilitatea intermediară în procesul de formare a competenţelor iniţiale profesionale la studenţii contabili
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
297 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-28 11:42
SM ISO690:2012
CUŞMĂUNSĂ, Rodica, ZLATINA, Natalia, CARAMAN, Stela, ANDREEV, Liliana. Contabilitatea intermediară în procesul de formare a competenţelor iniţiale profesionale la studenţii contabili. In: Predarea disciplinelor de contabilitate, audit şi analiză economică în contextul noilor reglementări, 27 februarie 2014, Chisinau. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2014, pp. 37-43. ISBN 978-9975-75-679-2..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Predarea disciplinelor de contabilitate, audit şi analiză economică în contextul noilor reglementări 2014
Conferința "redarea-învăţarea disciplinelor de contabilitate, audit şi analiză economică în contextul noilor reglementări"
Chisinau, Moldova, 27 februarie 2014

Contabilitatea intermediară în procesul de formare a competenţelor iniţiale profesionale la studenţii contabili


Pag. 37-43

Cuşmăunsă Rodica, Zlatina Natalia, Caraman Stela, Andreev Liliana
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 9 februarie 2022


Rezumat

This paper presents the result of a survey on the required knowledge, skills, and pedagogy for accounting education as perceived by accounting practitioners, teachers, and students. In the midst of numerous accounting reform reports declaring that the memorization of accounting facts will no longer suffice, global economies have increased the pressure on universities to develop higher-order thinking skill curricula. In contrast to the passive reception of knowledge of teacher-centered classrooms, this style of teaching promotes active, student-centered learning. Importantly, a myriad of critical and creative thinking techniques, activities, and examples are detailed for developing accounting curricula in accordance with these views.