Articolul precedent |
Articolul urmator |
220 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-05-23 11:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
81`271:659.123 (1) |
Lingvistică. Limbi (5052) |
Publicitate. Reclamă (175) |
SM ISO690:2012 MOLCEANOVA, Liubovi. Creation of imagery and giving emotional expressiveness. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe umanistice. Științe sociale, 14 septembrie 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, SU, SS, pp. 89-92. ISBN 978-9975-158-39-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SU, SS, 2021 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe umanistice. Științe sociale" Chișinău, Moldova, 14 septembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 81`271:659.123 | ||||||
Pag. 89-92 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În contextul creației publicitare se presupun atât componente verbale, cât și non-verbale, unde cunoștințele legate de lingvistică sunt absolut necesare. Este imposibil să supraestimăm rolul componentei de vorbire, deoarece aceasta include cele mai eficiente metode de influențare a fondului emoțional și a proceselor cognitive ale societății – un subiect relevant pentru cercetare. |
||||||
|