Creation of imagery and giving emotional expressiveness
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
220 1
Ultima descărcare din IBN:
2022-05-23 11:51
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
81`271:659.123 (1)
Lingvistică. Limbi (5052)
Publicitate. Reclamă (175)
SM ISO690:2012
MOLCEANOVA, Liubovi. Creation of imagery and giving emotional expressiveness. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe umanistice. Științe sociale, 14 septembrie 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, SU, SS, pp. 89-92. ISBN 978-9975-158-39-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
SU, SS, 2021
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe umanistice. Științe sociale"
Chișinău, Moldova, 14 septembrie 2021

Creation of imagery and giving emotional expressiveness

CZU: 81`271:659.123

Pag. 89-92

Molceanova Liubovi
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 8 februarie 2022


Rezumat

În contextul creației publicitare se presupun atât componente verbale, cât și non-verbale, unde cunoștințele legate de lingvistică sunt absolut necesare. Este imposibil să supraestimăm rolul componentei de vorbire, deoarece aceasta include cele mai eficiente metode de influențare a fondului emoțional și a proceselor cognitive ale societății – un subiect relevant pentru cercetare.