Considerații privind reconfiguarea procesului actual de învățare spre formarea-dezvoltarea de competențe-cheie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
276 13
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-24 18:05
SM ISO690:2012
HADÎRCĂ, Maria. Considerații privind reconfiguarea procesului actual de învățare spre formarea-dezvoltarea de competențe-cheie. In: Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități, 10 decembrie 2021, Chisinau. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 28-33. ISBN 978-9975-56-952-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități 2021
Conferința "Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități"
Chisinau, Moldova, 10 decembrie 2021

Considerații privind reconfiguarea procesului actual de învățare spre formarea-dezvoltarea de competențe-cheie


Pag. 28-33

Hadîrcă Maria
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 7 februarie 2022


Rezumat

The article offers conceptual thoughts about the transdisciplinary approach on learning, viewed by B. Nicolescu as the 21st century logical way of the education evolution and shows this perspective as a basis for reshaping the learning process with a view to reinforcing the integration activity of the key-competence making-development, as expressed in the Educational Code of the Republic of Moldova as being the main learning purpose.