Влияние электронной коммерции на потребительский рынок
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
268 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-14 19:56
SM ISO690:2012
VIRSTA, Elena. Влияние электронной коммерции на потребительский рынок. In: Interuniversitaria, 23 aprilie 2021, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 17, Vol.2, pp. 218-223. ISBN 978-9975-50-266-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interuniversitaria
Ediția 17, Vol.2, 2021
Colocviul "Interuniversitaria"
Bălți, Moldova, 23 aprilie 2021

Влияние электронной коммерции на потребительский рынок


Pag. 218-223

Virsta Elena
 
Бельцкий Государственный Университет "Алеку Руссо"
 
 
Disponibil în IBN: 3 februarie 2022


Rezumat

Acest articol cercetează influența comerțului electronic asupra consuma-torului contemporan. Au fost depistate motivele datorită cărora un cumpărător este tentat să facă o cumpărătură. Sunt indicate beneficiile și neajunsurile comerțului electronic pen-tru consumator. Sunt indicate datele statistice despre comerțul în internet din țara noastră și alte țări ale lumii. Este analizată evoluția comerțului electronic în situația pandemică.

Cuvinte-cheie
comerţul electronic, consumatorul, achiziție, magazin online, bu-nuri, servicii, vânzător