Влияние электронной коммерции на потребительский рынок
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
309 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-14 19:56
SM ISO690:2012
VIRSTA, Elena. Влияние электронной коммерции на потребительский рынок. In: Interuniversitaria, 23 aprilie 2021, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 17, Vol.2, pp. 218-223. ISBN 978-9975-50-266-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interuniversitaria
Ediția 17, Vol.2, 2021
Colocviul "Interuniversitaria"
Bălți, Moldova, 23 aprilie 2021

Влияние электронной коммерции на потребительский рынок


Pag. 218-223

Virsta Elena
 
Бельцкий Государственный Университет "Алеку Руссо"
 
 
Disponibil în IBN: 3 februarie 2022


Rezumat

Acest articol cercetează influența comerțului electronic asupra consuma-torului contemporan. Au fost depistate motivele datorită cărora un cumpărător este tentat să facă o cumpărătură. Sunt indicate beneficiile și neajunsurile comerțului electronic pen-tru consumator. Sunt indicate datele statistice despre comerțul în internet din țara noastră și alte țări ale lumii. Este analizată evoluția comerțului electronic în situația pandemică.

Cuvinte-cheie
comerţul electronic, consumatorul, achiziție, magazin online, bu-nuri, servicii, vânzător

Google Scholar Export

<meta name="citation_title" content="Влияние электронной коммерции на потребительский рынок">
<meta name="citation_author" content="Virsta Elena">
<meta name="citation_publication_date" content="2021">
<meta name="citation_collection_title" content="Interuniversitaria">
<meta name="citation_volume" content="Ediția 17, Vol.2">
<meta name="citation_firstpage" content="218">
<meta name="citation_lastpage" content="223">
<meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/218-223_14.pdf">