Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-14 19:56 |
![]() VIRSTA, Elena. Влияние электронной коммерции на потребительский рынок. In: Interuniversitaria, 23 aprilie 2021, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 17, Vol.2, pp. 218-223. ISBN 978-9975-50-266-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 17, Vol.2, 2021 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" Bălți, Moldova, 23 aprilie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 218-223 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol cercetează influența comerțului electronic asupra consuma-torului contemporan. Au fost depistate motivele datorită cărora un cumpărător este tentat să facă o cumpărătură. Sunt indicate beneficiile și neajunsurile comerțului electronic pen-tru consumator. Sunt indicate datele statistice despre comerțul în internet din țara noastră și alte țări ale lumii. Este analizată evoluția comerțului electronic în situația pandemică. |
||||||
Cuvinte-cheie comerţul electronic, consumatorul, achiziție, magazin online, bu-nuri, servicii, vânzător |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Влияние электронной коммерции на потребительский рынок"> <meta name="citation_author" content="Virsta Elena"> <meta name="citation_publication_date" content="2021"> <meta name="citation_collection_title" content="Interuniversitaria"> <meta name="citation_volume" content="Ediția 17, Vol.2"> <meta name="citation_firstpage" content="218"> <meta name="citation_lastpage" content="223"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/218-223_14.pdf">