Articolul precedent |
Articolul urmator |
308 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-14 19:56 |
SM ISO690:2012 VIRSTA, Elena. Влияние электронной коммерции на потребительский рынок. In: Interuniversitaria, 23 aprilie 2021, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 17, Vol.2, pp. 218-223. ISBN 978-9975-50-266-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 17, Vol.2, 2021 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" Bălți, Moldova, 23 aprilie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 218-223 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol cercetează influența comerțului electronic asupra consuma-torului contemporan. Au fost depistate motivele datorită cărora un cumpărător este tentat să facă o cumpărătură. Sunt indicate beneficiile și neajunsurile comerțului electronic pen-tru consumator. Sunt indicate datele statistice despre comerțul în internet din țara noastră și alte țări ale lumii. Este analizată evoluția comerțului electronic în situația pandemică. |
||||||
Cuvinte-cheie comerţul electronic, consumatorul, achiziție, magazin online, bu-nuri, servicii, vânzător |
||||||
|