Articolul precedent |
Articolul urmator |
305 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-14 20:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3:37.03 (3) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950) |
SM ISO690:2012 NICULA, Gabriela-Margareta. Valenţe educative ale teoriei inteligenţelor multiple. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 177-180. ISBN 978-9975-76-373-8 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în fața noilor provocări Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Educația în fața noilor provocări" Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3:37.03 | ||||||
Pag. 177-180 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul scoate în evidență necesitatea valorificării de către cadrele didactice în practica educațională a teoriei inteligențelor multiple |
||||||
Cuvinte-cheie inteligenţă, inteligențe multiple, stil de învăţare., intelligence, multiple intelligences, learning style |
||||||
|