Valenţe educative ale teoriei inteligenţelor multiple
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
305 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-14 20:02
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3:37.03 (3)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950)
SM ISO690:2012
NICULA, Gabriela-Margareta. Valenţe educative ale teoriei inteligenţelor multiple. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 177-180. ISBN 978-9975-76-373-8 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația în fața noilor provocări
Vol.2, 2021
Conferința "Educația în fața noilor provocări"
Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021

Valenţe educative ale teoriei inteligenţelor multiple

CZU: 37.015.3:37.03

Pag. 177-180

Nicula Gabriela-Margareta
 
Liceul Teoretic „Ana Ipătescu” Gherla, jud. Cluj
 
 
Disponibil în IBN: 1 februarie 2022


Rezumat

Articolul scoate în evidență necesitatea valorificării de către cadrele didactice în practica educațională a teoriei inteligențelor multiple

The article highlights the need for professors to capitalize on the theory of multiple intelligences in educational practice.

Cuvinte-cheie
inteligenţă, inteligențe multiple, stil de învăţare.,

intelligence, multiple intelligences, learning style