Articolul precedent |
Articolul urmator |
465 45 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 20:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+159.942:371.12+373.24 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Psihologie (3397) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 NÎCULIŢĂ, Ion, LUNGU, Viorelia. Impactul percepției nivelului de stress asupra satisfacției muncii la cadrele didactice din instituțiile preșcolare. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 181-188. ISBN 978-9975-76-373-8 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în fața noilor provocări Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Educația în fața noilor provocări" Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+159.942:371.12+373.24 | ||||||
Pag. 181-188 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Importanța perceperii nivelului de stres ocupațional este racorată la mai mult consecințe. Stresul afectează sănătatea și siguranța angajaților, dar și eficiența/ineficiența la locul de muncă. Stresul la locul de muncă, denumit și stres ocupațional sau profesional, poate afecta pe oricine și la orice nivel, iar angajaţii instituției preșcolare, reprezintă coloana vertebrală a succesului unei instituții preșcolare. Important pentru angajat este satisfacţia profesională, care conduce la reducerea absenteismului, a fluctuaţiei de personal, precum şi la o performanţă mai ridicată atât a angajatului, cât și a beneficiarilor - copiii. Astfel, asigurarea satisfacţiei profesionale a educatorilor, ar trebui să fie unul dintre scopurile instituției, ca cea mai principală resursă prin diminuarea nivelului de stres. |
||||||
Cuvinte-cheie stres, stres ocupaţional, satisfacţie, stress, occupational stress, satisfaction |
||||||
|