Particularitățile dezvoltării limbajului la copiii cu dizabilități vizuale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
484 44
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-12 22:50
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.352 (11)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606)
SM ISO690:2012
MAXIMCIUC, Victoria, VOITIC (CORCEVOI), Nadejda. Particularitățile dezvoltării limbajului la copiii cu dizabilități vizuale. In: Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective, 21-22 octombrie 2021, Chişinău. Chisinau, Republic of Moldova: Editura „Lexon-Prim”, 2021, Ediția XXXII, pp. 187-190. ISBN 978-9975-50-269-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective
Ediția XXXII, 2021
Conferința "Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective"
Chişinău, Moldova, 21-22 octombrie 2021

Particularitățile dezvoltării limbajului la copiii cu dizabilități vizuale

CZU: 376.352

Pag. 187-190

Maximciuc Victoria1, Voitic (Corcevoi) Nadejda2
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Liceul Teoretic cu profil tehnologic pentru copii cu vederea slabă
 
 
Disponibil în IBN: 26 ianuarie 2022


Rezumat

In this article, the issue of language development peculiarities in children with visual disabilities is addressed.Analyzing the theoretical research we must note that various studies are conducted on the peculiarities of language development, but we find very little work in researching the peculiarities of language in children with visual disabilities.Several Russian researchers mention about the peculiarities of language development in children with visual disabilities, among which: Л.С. Волкова [3,4], В.П. Ермаков, Г.А. Якунин [5], Л.И. Солнцева [12]. In the literature it is mentioned that children with visual disabilities get tired faster, because of this they suffer the productivity of cognitive activity which is closely related to language [8]. Visual disturbances facilitate the occurrence of major difficulties in understanding the environment, limiting information for processing, limiting contacts with those in the environment leads to the impossibility of performing different types of activities.

Cuvinte-cheie
language, language disorders, visual disability, phonemic hearing