Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-01 10:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015:81 (6) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4072) |
Lingvistică. Limbi (5174) |
![]() VERINGA, Tamara. Interdisciplinaritatea - corelarea limbajelor disciplinelor școlare. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Implementarea inter/transdisciplinaritații în procesul de predare-învățare a fizicii și științelor tehnice (concept STEAM). Integrarea STEAM în procesul de studiere a biologiei, chimiei și geografiei, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 189-192. ISBN 978-9975-76-358-5.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)." Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015:81 | ||||||
Pag. 189-192 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Dacă analizăm conceptul interdisciplinarității din perspectiva afirmației poetului filozof M. Eminescu: „Toate-s vechi și noi sunt toate.”, putem spune că, profesorii întotdeauna au făcut conexiuni interdisciplinare în predare-învățare-evaluare . Elementul de noutate este integrarea activ-participativă a elevului în demersul didactic, urmărind atingerea tuturor obiectivelor ariilor curriculare într-un context cu scopul realizării finalităților educaționale. Demersurile didactice interdisciplinare sunt orientate spre a ști, a ști să faci, a ști să fii și a ști să devii, formând elevilor competențe intelectuale, metodologice, de comunicare științifică și comportamentală/atitudinală. |
||||||
Cuvinte-cheie interdisciplinaritate, text literar, conținut tematic, proiect de grup, metoda inteligențelor multiple, întrebări cauzale., interdisciplinarity, literary text, thematic content, group project, multiple intelligences method, causal questions. |
||||||
|