Articolul precedent |
Articolul urmator |
358 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-06 08:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[519.1+371.695]+[37.016+37.036] (1) |
Analiză combinatorică. Teoria grafurilor (115) |
Educație (14518) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3998) |
SM ISO690:2012 VOICA, Cristian, ALEXE, Sorin, VOICA, Consuela. Aplicarea conceptului STEAM prin XColony în studiul matematicii. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) . Studierea informaticii și tehnologiilor informaționale din perspectiva STEAM, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 13-17. ISBN 978-9975-76-357-8.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)." Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: [519.1+371.695]+[37.016+37.036] | ||||||
Pag. 13-17 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lucrarea prezintă X-Colony – un joc educațional bazat pe manipularea unor figuri geometrice, proiectat în spiritul STEAM pentru elevi din ciclul primar sau gimnazial. Prin acest joc, elevii dezvoltă abilități vizuale și kinestezice prin generarea, experimentarea și anticiparea unor construcții spațiale. Activități bazate pe X-Colony au fost organizate pe parcursul unui an școlar, cu elevi din clasa a V-a, într-un program educațional ce a avut grup experimental și grup de control. În urma studiului, am constatat că programul induce efecte pozitive în învățarea geometriei și duce la îmbunătățiri semnificative în înțelegere, rezolvarea de probleme și raționamentul elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie X-, Colony educație, STEAM abilitate spațială creativitate, X-, Colony, STEAM education spatial ability creativity |
||||||
|