Articolul precedent |
Articolul urmator |
474 41 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-14 18:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
001.2:372.851 (4) |
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1394) |
Educație (14380) |
SM ISO690:2012 MUSTACĂ, Delia. Pluridisciplinaritate, transdisciplinaritate și interdisciplinaritate aplicabile în predarea matematicii. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) . Studierea informaticii și tehnologiilor informaționale din perspectiva STEAM, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 131-133. ISBN 978-9975-76-357-8.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)." Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 001.2:372.851 | ||||||
Pag. 131-133 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În învățământul preuniversitar de astăzi este tot mai des întâlnită noțiunea de organizare a conținuturilor din perspectivă integrată. Astfel, a fost creat planul cadru și structura pe șapte arii curriculare (reprezintă o asociere de discipline cu anumite obiective de formare asociate). Caracterul interdisciplinar al învățământului nu se reflect în manualele școlare. Este necesară, spre exemplu, o corelare mai bună a programei de matematică cu programele disciplinelor tehnice. Integrarea tehnologiilor informatice și comunicaționale (TIC), în procesul de predare –învățare – evaluare, a devenit în ultimele două decenii o prioritate a politicilor educaționale pe toate meridianele lumii întrucât se deschid noi orizonturi pentru practica educației. |
||||||
Cuvinte-cheie matematică, interdisciplinar, transdisciplinar, pluridisciplinar, mathematics, interdisciplinary, Transdisciplinary, multidisciplinary |
||||||
|