Modelul comunicativ-funcţional de studiere a limbilor: factor de coerenţă şi de compatibilizare europeană a educaţiei lingvistice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
355 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-03 16:27
SM ISO690:2012
HADÎRCĂ, Maria. Modelul comunicativ-funcţional de studiere a limbilor: factor de coerenţă şi de compatibilizare europeană a educaţiei lingvistice. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2015, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia Centrografic, 2015, Vol.2, pp. 207-210. ISBN 978-9975-88-000-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2, 2015
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 5 iunie 2015

Modelul comunicativ-funcţional de studiere a limbilor: factor de coerenţă şi de compatibilizare europeană a educaţiei lingvistice


Pag. 207-210

Hadîrcă Maria
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 23 iunie 2021


Rezumat

The study aimed at examining the model-functional communicative language learning as a factor compatibility of linguistic and literary-artistic education in Moldova that adopted at European level and with regard to identifying opportunities for its development in order to improve pedagogical activity formare- development of communicative competence in the Romanian language at secondary school level.