Articolul precedent |
Articolul urmator |
219 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-20 19:33 |
SM ISO690:2012 STRAISTARI-LUNGU, Cristina. Cadrul legal european cu referire la studierea limbilor străine în grădiniţă. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2015, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia Centrografic, 2015, Vol.2, pp. 137-141. ISBN 978-9975-88-000-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.2, 2015 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 5 iunie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 137-141 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Linguistic and cultural diversity of the EU is one of its major strengths, but also one of the main challenges. Over the last decade, European policy on multilingualism has been guided by the goals set by the Council in Barcelona in March 2002, which aims to improve basic skills, in particular, through the study of at least two foreign languages from a very early age. |
||||||
|