Cadrul legal european cu referire la studierea limbilor străine în grădiniţă
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
219 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-20 19:33
SM ISO690:2012
STRAISTARI-LUNGU, Cristina. Cadrul legal european cu referire la studierea limbilor străine în grădiniţă. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2015, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia Centrografic, 2015, Vol.2, pp. 137-141. ISBN 978-9975-88-000-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2, 2015
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 5 iunie 2015

Cadrul legal european cu referire la studierea limbilor străine în grădiniţă


Pag. 137-141

Straistari-Lungu Cristina
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 21 iunie 2021


Rezumat

Linguistic and cultural diversity of the EU is one of its major strengths, but also one of the main challenges. Over the last decade, European policy on multilingualism has been guided by the goals set by the Council in Barcelona in March 2002, which aims to improve basic skills, in particular, through the study of at least two foreign languages from a very early age.