Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-05 03:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2 (870) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2147) |
![]() DAVIDESCU, Liliana Maria. Educația – factor al dezvoltării sociale a copilului preșcolar. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 1, pp. 182-189. ISBN 9975-46-421-1. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol.18, Partea 1, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" 18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2 | ||||||
Pag. 182-189 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Education is one of the important factors in the personality development of the individual. Together with the other two factosr, heredity and environment, education shapes and leads the individual towards success. The educational activity is in its essence a relationship between subject-object, during which a change, a transformation of the object is being followed in accordance with a specific purpose. |
||||||
Cuvinte-cheie education, early education, child development, social development, mental development, educaţie, educaţie timpurie, dezvoltarea copilului, dezvoltare socială, dezvoltare psihică. |
||||||
|