Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
375 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-18 14:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
023.5.085:004 (1) |
Biblioteconomie (690) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 CORGHENCI, Ludmila. Incluziunea digitală a personalului de specialitate din biblioteci: competențe, învățare orientată. In: Magazin bibliologic, 2021, nr. 1-2, pp. 50-54. ISSN 1857-1476. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4636776 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Magazin bibliologic | ||||||
Numărul 1-2 / 2021 / ISSN 1857-1476 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4636776 | ||||||
CZU: 023.5.085:004 | ||||||
Pag. 50-54 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reflectă inițiativele cheie din cadrul priorității profesionale ale anului 2021 – incluziunea digitală a personalului de specialitate din biblioteci. Dintre acestea autorul specifică: elaborarea și implementarea standardelor de competență digitală a personalului, centrarea procesului educațional de caracter non/formal și informal pe domeniile de competențe digitale, instituționalizarea educației informale etc. |
||||||
Cuvinte-cheie incluziunea digitală, standarde de competență digitală, educația informală, lecturi profesionale, digital inclusion, digital competence standards, informal education, professional reading |
||||||
|