Incluziunea digitală a personalului de specialitate din biblioteci: competențe, învățare orientată
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
375 9
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-18 14:07
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
023.5.085:004 (1)
Biblioteconomie (690)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
SM ISO690:2012
CORGHENCI, Ludmila. Incluziunea digitală a personalului de specialitate din biblioteci: competențe, învățare orientată. In: Magazin bibliologic, 2021, nr. 1-2, pp. 50-54. ISSN 1857-1476. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4636776
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Magazin bibliologic
Numărul 1-2 / 2021 / ISSN 1857-1476

Incluziunea digitală a personalului de specialitate din biblioteci: competențe, învățare orientată

Digital inclusion of the library staff via capacities and oriented tutoring

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4636776
CZU: 023.5.085:004

Pag. 50-54

Corghenci Ludmila
 
Biblioteca Naţională a Republicii Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 7 mai 2021


Rezumat

Articolul reflectă inițiativele cheie din cadrul priorității profesionale ale anului 2021 – incluziunea digitală a personalului de specialitate din biblioteci. Dintre acestea autorul specifică: elaborarea și implementarea standardelor de competență digitală a personalului, centrarea procesului educațional de caracter non/formal și informal pe domeniile de competențe digitale, instituționalizarea educației informale etc.

The article reflects professional priority of the year 2021 - the digital inclusion of specialized library staff. Among key initiatives the author specifies: elaboration and implementation of standards of library staff digital competence, the centering of educational process of no formal and informal character on the field of digital competence, the institutionalization of informal education, etc.

Cuvinte-cheie
incluziunea digitală, standarde de competență digitală, educația informală, lecturi profesionale,

digital inclusion, digital competence standards, informal education, professional reading