Articolul precedent |
Articolul urmator |
388 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-11-06 13:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147.02:811.111 (17) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2677) |
Limba engleză (700) |
SM ISO690:2012 ŢAULEAN, Micaela. Effective Teacher-Student Interaction in the EFL Classroom. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. 4, 8 decembrie 2017, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Tipografia Indigo Color, 2018, Ediția 4, pp. 110-117. ISBN 978-9975-3225-9-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice Ediția 4, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice" 4, Bălți, Moldova, 8 decembrie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147.02:811.111 | ||||||
Pag. 110-117 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul examinează ideea interacțiunii profesor-student ca o ideie de succes care stă la baza relațiilor umane pozitive dintre oameni. În mod similar cu interacțiunea de zi cu zi, studenții universitari trebuie să fiu instruiți pentru a fi comunicatori eficienți într-o limbă străină, limba engleză. Profesorii de limbi străine pot și trebuie să fac acest lucru prin diferite modalități de a încuraja interacțiunea în clasă. |
||||||
Cuvinte-cheie communicative skills, linguistic competence, classroom interaction, social behaviour, communicative behaviour, pragmatic factors |
||||||
|