Effective Teacher-Student Interaction in the EFL Classroom
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
341 4
Ultima descărcare din IBN:
2022-11-06 13:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147.02:811.111 (17)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2561)
Limba engleză (670)
SM ISO690:2012
. Effective Teacher-Student Interaction in the EFL Classroom. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. 4, 8 decembrie 2017, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Tipografia Indigo Color, 2018, Ediția 4, pp. 110-117. ISBN 978-9975-3225-9-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice
Ediția 4, 2018
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice"
4, Bălți, Moldova, 8 decembrie 2017

Effective Teacher-Student Interaction in the EFL Classroom

CZU: 378.147.02:811.111

Pag. 110-117

 
"Alecu Russo" State University of Balti
 
 
Disponibil în IBN: 20 aprilie 2021


Rezumat

Articolul examinează ideea interacțiunii profesor-student ca o ideie de succes care stă la baza relațiilor umane pozitive dintre oameni. În mod similar cu interacțiunea de zi cu zi, studenții universitari trebuie să fiu instruiți pentru a fi comunicatori eficienți într-o limbă străină, limba engleză. Profesorii de limbi străine pot și trebuie să fac acest lucru prin diferite modalități de a încuraja interacțiunea în clasă.

Cuvinte-cheie
communicative skills, linguistic competence, classroom interaction, social behaviour, communicative behaviour, pragmatic factors