Articolul precedent |
Articolul urmator |
343 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-24 23:56 |
SM ISO690:2012 ORÎNDAŞ, Lilian. Recomandări metodologice privind educaţia parentală. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 4, 19 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediţia 4, pp. 358-362. ISBN 978-9975-3276-1-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediţia 4, 2018 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 4, Bălți, Moldova, 19 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 358-362 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article presents various policy documents and legislative acts on the development of parental abilities and competences in the Republic of Moldova; the studies conducted and the current situation regarding parental education and a number of methodological recommendations on parental education. |
||||||
Cuvinte-cheie school-family-community partnership, parental education, parental abilities and competences, policy documents, Legislative Acts |
||||||
|