Articolul precedent |
Articolul urmator |
504 71 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-18 14:06 |
SM ISO690:2012 SACALIUC, Nina. Copiii supradotați și educația lor. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 4, 19 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediţia 4, pp. 176-180. ISBN 978-9975-3276-1-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediţia 4, 2018 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 4, Bălți, Moldova, 19 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 176-180 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article addresses the issue of gifted children, who must also be helped in those directions for which they do not have special endowment to create „authentic contact points” with those of the same age but without special skills. |
||||||
Cuvinte-cheie giftedness, gifted children, education of gifted children, high intellectual development |
||||||
|