Articolul precedent |
Articolul urmator |
355 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-21 08:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.8811.135.1+821.135.1:373.3 (1) |
Educație (14334) |
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2087) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 FEDOREȚ, Silvia. Strategii didactice eficiente în formarea competențelor lectorale la elevii de vârstă școlară mică la orele de limba și literatura română. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Pedagogie în învățământul preșcolar și primar, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 4, pp. 210-213. ISBN 978-9975-76-321-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2021 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.8811.135.1+821.135.1:373.3 | ||||||
Pag. 210-213 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Limba și literatura română este disciplina de bază care asigură succesul școlarului mic și integritatea acestuia socială. Problema care apare în fața profesorului este de a găsi strategii didactice eficiente pentru a realiza cerințele curriculare și de a-l ajuta pe elev să-şi construiască un sistem propriu de valori, prin formarea abilităţilor necesare de muncă intelectuală. Astfel de strategii didactice sunt: Agenda cu notițe paralele, Cubul, Jocul de rol, Copacul ideilor. |
||||||
Cuvinte-cheie curriculum, elev de vârstă școlară mică, competenţe lectorale, valențe estetice, lectura conștientă |
||||||
|