Articolul precedent |
Articolul urmator |
564 61 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 21:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.8811.135.1+82.135.1 (1) |
Educație (14334) |
Literatură (3495) |
SM ISO690:2012 FILEACOV, Olga. Aspecte metodologice de învățare a fabulei. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Pedagogie în învățământul preșcolar și primar, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 4, pp. 214-220. ISBN 978-9975-76-321-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2021 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.8811.135.1+82.135.1 | ||||||
Pag. 214-220 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Fabula fiind o poveste din viaţa realǎ, oferǎ un material bogat pentru dezvoltarea valorilor morale ale elevilor. Citirea ei necesitǎ, în general, tonul unei vorbiri curente și se necesită folosirea procedeului citirii pe roluri. Este structurată din două părți: conținutul și morala. |
||||||
Cuvinte-cheie fabulă, structura, caracteristici, valori morale |
||||||
|