Psihomotricitatea relațională: abordare teoretico-practică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
514 81
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-14 10:07
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3+159.922.7:376 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950)
Psihologie (3416)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (629)
SM ISO690:2012
ANTOCI, Diana, ISAC, Olga. Psihomotricitatea relațională: abordare teoretico-practică. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Pedagogie în învățământul preșcolar și primar, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 4, pp. 7-15. ISBN 978-9975-76-321-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2021
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021

Psihomotricitatea relațională: abordare teoretico-practică

CZU: 37.015.3+159.922.7:376

Pag. 7-15

Antoci Diana1, Isac Olga2
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Centrul logopedic de dezvoltare ,,SUNRISE-KIDS”, Chișinău
 
 
Disponibil în IBN: 16 martie 2021


Rezumat

This study analyzes the theoretical and practical information from the perspective of different scientists in order to interpret and differentiate the concept of relational psychomotricity versus the model of cognitive psychomotricity. Therefore, an experimental research was conducted in which we observed the contribution of relational psychomotricity in the socio-affective dimension of typical children and children with special educational needs at the age of 3-6 years during 5 months. The results of the study allow us to validate a new program for prevention and modelling of unwanted behaviors in the educational environment, as well as the overall development of preschool children.

Cuvinte-cheie
global development, inclusiveness, game, cognitive psychomotricity, relational psychomotricity, pre-school children