Articolul precedent |
Articolul urmator |
565 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-06 14:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.861.3:37.033+54 (1) |
Educație (14334) |
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2025) |
SM ISO690:2012 BOTNARAȘ, Nina. Educația pentru sănătate la lecția de chimie prin prisma transdisciplinarității. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor naturii, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 139-146. ISBN 978-9975-76-319-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 2, 2021 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.861.3:37.033+54 | ||||||
Pag. 139-146 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lumea în care trăim este o lume a schimbării, modernizării atât pe plan social, precum și educativ. Schimbarea în pozitiv a ființei umane, identificabilă cu educația, reprezintă cea mai importantă valoare umană, fiind promovată în școala contemporană prin educația pentru sănătate și mediu. Educația pentru sănătate și mediu în școală este o componentă a educației prin care se realizează formarea și dezvoltarea conștiinței, conduitei, formarea profilului sănătos al personalității, elaborarea comportamentului ecologic față de sine și natură. O mare importanță pentru dezvoltarea educației ecologice și pentru sănătate la elevi la orele de chimie revin activităților de curs și extracurriculare, ce se caracterizează printr-un conținut: științific, culturalartistic, ecologic, moral- civic, umanitar și un caracter creativ. Aceste activități oferă posibilitatea abordărilor intra-, inter- și transdisciplinar. Dezvoltarea la elevi a competențelor și abilităților pentru un mod sănătos de viață într-o manieră artistică, permite dezvoltarea armonioasă, educând la elevi simțul frumosului, competența de exprimare, de ținută și imaginea de sine. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, sănătate, mediul ambiant, conştientizare, informare, education, health, ambient environment, awareness, information |
||||||
|