Motivația pentru profesia didactică prin automotivare și autoeficacitate
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
485 59
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 06:41
SM ISO690:2012
VRABII, Violeta. Motivația pentru profesia didactică prin automotivare și autoeficacitate. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. 2, 27 aprilie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediția 2-a, pp. 263-267. ISBN 978-9975-3260-0-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 2-a, 2018
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
2, Bălți, Moldova, 27 aprilie 2018

Motivația pentru profesia didactică prin automotivare și autoeficacitate


Pag. 263-267

Vrabii Violeta
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 10 februarie 2021


Rezumat

In the article was systematized some conditions for maintaining the motivation in teaching profession by accomplishment of personal development needs. The ratio between self-motivated variables and self-efficacy, experimentally accumulated, denotes a significant correlation and manifestation of differences, which determine motivational actions.