Articolul precedent |
Articolul urmator |
485 59 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 06:41 |
SM ISO690:2012 VRABII, Violeta. Motivația pentru profesia didactică prin automotivare și autoeficacitate. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. 2, 27 aprilie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediția 2-a, pp. 263-267. ISBN 978-9975-3260-0-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 2-a, 2018 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" 2, Bălți, Moldova, 27 aprilie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 263-267 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In the article was systematized some conditions for maintaining the motivation in teaching profession by accomplishment of personal development needs. The ratio between self-motivated variables and self-efficacy, experimentally accumulated, denotes a significant correlation and manifestation of differences, which determine motivational actions. |
||||||
|