Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
486 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-11 11:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:53:004.8 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Fizică (1735) |
Inteligență artificială (307) |
SM ISO690:2012 BOCANCEA, Viorel. Oportunități de utilizare a circuitelor programabile arduino în studiul fizicii în învățământul secundar general. In: Fizica şi Tehnologiile Moderne, 2020, nr. 3-4(71-72), pp. 32-37. ISSN 1810-6498. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Fizica şi Tehnologiile Moderne | ||||||
Numărul 3-4(71-72) / 2020 / ISSN 1810-6498 /ISSNe 2537-6349 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:53:004.8 | ||||||
Pag. 32-37 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Seturile Arduino și platforma TinkerCad reprezintă oportunități reale de utilizare a tehnologiei informației și comunicațiilor la orele de fizică. Crearea unei comunități a profesorilor și elevilor în acest domeniu de învățare ar putea contribui la dotarea cabinetelor și laboratoarelor de fizică cu echipamentul necesar pentru efectuarea experimentelor demonstrative și a lucrărilor de laborator. Elaborarea unei biblioteci cu simulări ale circuitelor electrice, necesare efectuării lucrărilor de laborator și a lucrărilor practice conform curriculumului de fizică pentru gimnaziu și liceu, ar fi utile nu numai în perioada pandemiei, ci și după revenirea procesului de studii la normalitate. |
||||||
Cuvinte-cheie studiul fizicii, curs de robotică, circuite programabile Arduino, aplicația TinkerCad, învățare la distanță, simularea situațiilor reale, mediu de comunicare, physics study, robotics course, Arduino programmable circuits, TinkerCad application, distance learning, simulation of real situations, communication environment |
||||||
|