Oportunități de utilizare a circuitelor programabile arduino în studiul fizicii în învățământul secundar general
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
486 20
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-11 11:20
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:53:004.8 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Fizică (1735)
Inteligență artificială (307)
SM ISO690:2012
BOCANCEA, Viorel. Oportunități de utilizare a circuitelor programabile arduino în studiul fizicii în învățământul secundar general. In: Fizica şi Tehnologiile Moderne, 2020, nr. 3-4(71-72), pp. 32-37. ISSN 1810-6498.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Fizica şi Tehnologiile Moderne
Numărul 3-4(71-72) / 2020 / ISSN 1810-6498 /ISSNe 2537-6349

Oportunități de utilizare a circuitelor programabile arduino în studiul fizicii în învățământul secundar general

Opportunities for using the arduino programmable circuits in the study of physics in general secondary education

CZU: 37.016:53:004.8

Pag. 32-37

Bocancea Viorel
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 13 ianuarie 2021


Rezumat

Seturile Arduino și platforma TinkerCad reprezintă oportunități reale de utilizare a tehnologiei informației și comunicațiilor la orele de fizică. Crearea unei comunități a profesorilor și elevilor în acest domeniu de învățare ar putea contribui la dotarea cabinetelor și laboratoarelor de fizică cu echipamentul necesar pentru efectuarea experimentelor demonstrative și a lucrărilor de laborator. Elaborarea unei biblioteci cu simulări ale circuitelor electrice, necesare efectuării lucrărilor de laborator și a lucrărilor practice conform curriculumului de fizică pentru gimnaziu și liceu, ar fi utile nu numai în perioada pandemiei, ci și după revenirea procesului de studii la normalitate.

Arduino kits and the TinkerCad platform offer real opportunities for using the information and communication technology in physics classes. The creation of a learning community for teachers and students in this field could contribute to equipping the physics laboratories with the necessary equipment for carrying out demonstration experiments and laboratory works. The development of a library with simulations of electrical circuits, necessary for laboratory and practical work according to the physics curriculum for middle and high schools would be useful not only during the pandemic, but also after returning to the normal teaching process.

Cuvinte-cheie
studiul fizicii, curs de robotică, circuite programabile Arduino, aplicația TinkerCad, învățare la distanță, simularea situațiilor reale, mediu de comunicare,

physics study, robotics course, Arduino programmable circuits, TinkerCad application, distance learning, simulation of real situations, communication environment