Reforma curriculară la educația fizică în învățământul primar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
469 21
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 19:51
SM ISO690:2012
CIORBĂ, Constantin. Reforma curriculară la educația fizică în învățământul primar. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Seria 20, Vol.2, pp. 158-163. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-376-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 20, Vol.2, 2018
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018

Reforma curriculară la educația fizică în învățământul primar


Pag. 158-163

Ciorbă Constantin
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 11 ianuarie 2021


Rezumat

In recent years the Republic of Moldova has carried out a series of reforms in the field of education in all disciplines, including the "physical education" discipline. Of all the stages of education, the primary level is the one that requires more attention from the specialists. Based on the above mentioned, a detailed analysis of the process of studies in the discipline of "physical education" was carried out in order to intervene with some proposals to optimize the training process at the given level of education at the level of primary education.