Articolul precedent |
Articolul urmator |
407 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-19 18:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.3:81 (1) |
Educație (14518) |
Lingvistică. Limbi (5070) |
SM ISO690:2012 MOCANU, Liuba, ALUNGULESEI, Cristina Elena. Problema sensului cuvintelor în preșcolaritate. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.1, pp. 282-285. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-483-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane Vol.1, 2020 |
||||||
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane" Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.3:81 | ||||||
Pag. 282-285 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article reveals the issue of vocabulary and words‟ meaning from a linguistic, psychological and pedagogical viewpoint. The idea forwarded is that the enrichment of vocabulary in the preschoolers takes place both quantitatively, numerically and qualitatively. The latter refers to children's comprehension of the word‟s meaning. It has been shown that the elder preschooler can understand and explain the sense of words. |
||||||
Cuvinte-cheie words, quantity, Quality, vocabulary, preschool |
||||||
|