Rolul poveștilor în fomarea valorilor morale a preșcolarilor
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
662 120
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-09 23:02
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.034 (100)
Educație (14210)
SM ISO690:2012
GOLUBIŢCHI, Silvia, POSTICA, Larisa. Rolul poveștilor în fomarea valorilor morale a preșcolarilor. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.1, pp. 286-290. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-483-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane
Vol.1, 2020
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane"
Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020

Rolul poveștilor în fomarea valorilor morale a preșcolarilor

CZU: 37.034

Pag. 286-290

Golubiţchi Silvia, Postica Larisa
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 26 decembrie 2020


Rezumat

At preschool age the child learns easily through stories. They help him learn moral values: responsibility, honesty, justice, modesty, respect, sincerity, discipline, patriotism, moral norms and rules, models of moral behavior that children need. Moral values encompass the entire human existence and regulate interpersonal relationships and are goal-values, personal values. The story teaches the child to listen to it, to follow its thread, to make the connection between the image and what is heard, the child observes descriptions, qualities, emotions, behaviors and language.

Cuvinte-cheie
children, moral values, stories, moral behaviors