Problema sensului cuvintelor în preșcolaritate
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
399 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-19 18:05
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.3:81 (1)
Educație (14391)
Lingvistică. Limbi (5060)
SM ISO690:2012
MOCANU, Liuba, ALUNGULESEI, Cristina Elena. Problema sensului cuvintelor în preșcolaritate. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.1, pp. 282-285. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-483-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane
Vol.1, 2020
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane"
Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020

Problema sensului cuvintelor în preșcolaritate

CZU: 372.3:81

Pag. 282-285

Mocanu Liuba, Alungulesei Cristina Elena
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 26 decembrie 2020


Rezumat

The article reveals the issue of vocabulary and words‟ meaning from a linguistic, psychological and pedagogical viewpoint. The idea forwarded is that the enrichment of vocabulary in the preschoolers takes place both quantitatively, numerically and qualitatively. The latter refers to children's comprehension of the word‟s meaning. It has been shown that the elder preschooler can understand and explain the sense of words.

Cuvinte-cheie
words, quantity, Quality, vocabulary, preschool