Articolul precedent |
Articolul urmator |
570 50 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-13 20:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
374.3-053.5/.6 (1) |
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (211) |
SM ISO690:2012 ANDRIEŞ, Vasile. Particluratităţile educaţiei nonformale a elevilor şi tinerilor. In: Educația: factor primordial în dezvoltarea societății, 9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2020, pp. 342-348. ISBN 978-9975-48-178-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația: factor primordial în dezvoltarea societății 2020 | ||||||
Conferința "Educația: factor primordial în dezvoltarea societății" Chişinău, Moldova, 9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 374.3-053.5/.6 | ||||||
Pag. 342-348 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article highlights the specific characteristics of non-formal education, areas of action, the criteria needed to ensure the quality of non-formal education, social and personal skills developed as a result of non-formal education, educational tools specific to non-formal education. Increased attention is drawn to the theoretical approaches of some researchers in the field, emerging from the triad: formal, non-formal and informal education |
||||||
|