Perspective de reconfigurare a procesului de învăţare la disciplinele ariei curriculare matematică şi ştiinţe
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
511 17
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-27 21:36
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013.3+37.02 (2)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3844)
Probleme generale de didactică și metodică (1190)
SM ISO690:2012
FRANŢUZAN, Ludmila. Perspective de reconfigurare a procesului de învăţare la disciplinele ariei curriculare matematică şi ştiinţe. In: Educația: factor primordial în dezvoltarea societății, 9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2020, pp. 34-43. ISBN 978-9975-48-178-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația: factor primordial în dezvoltarea societății 2020
Conferința "Educația: factor primordial în dezvoltarea societății"
Chişinău, Moldova, 9 octombrie 2020

Perspective de reconfigurare a procesului de învăţare la disciplinele ariei curriculare matematică şi ştiinţe

CZU: 37.013.3+37.02

Pag. 34-43

Franţuzan Ludmila
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Disponibil în IBN: 9 octombrie 2020


Rezumat

Learning is a continuous process that accompanies us throughout life and determines our existence. Effective school learning respects the three dimensions: emotional, cognitive and social. D. Kolb develops the theory called experiential, which indicates that learning starts from personal experience. The experiential learning model is based on 4 stages Concrete experience, Reflective observation, Abstract conceptualization, Active experimentation. The stages of experiential learning can be correlated with the dimensions of learning so that learning becomes motivating and lasting. We recommend this approach for the subjects of the Mathematics and Sciences curricular area.