Social media în promovarea imaginii unui brand
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1760 495
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-26 17:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
658.8:004.738.5 (2)
Vânzare. Desfacere. Marketing. Repartiție (88)
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (522)
SM ISO690:2012
ARHIP, Cristina. Social media în promovarea imaginii unui brand. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe umanistice. Științe sociale, 26 septembrie 2020, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2020, SU, SS, pp. 168-171. ISBN 978-9975-152-38-9. ISSN 1857-3665.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
SU, SS, 2020
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe umanistice. Științe sociale"
Chișinău, Moldova, 26 septembrie 2020

Social media în promovarea imaginii unui brand

CZU: 658.8:004.738.5

Pag. 168-171

Arhip Cristina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 21 octombrie 2020


Rezumat

Social Media becomes an important part of our life, especially in communication, knowledge and promotion of personal and comercial brands. This paper is based on theoretical and practical analys of how companies use Social Media as an effective method of promoting the image of a brand, the main advantages and disadvantages of online marketing and the most effective strategies for promotion on Social Media on the example of local brand – Enter.