Articolul precedent |
Articolul urmator |
1760 495 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-26 17:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
658.8:004.738.5 (2) |
Vânzare. Desfacere. Marketing. Repartiție (88) |
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (522) |
SM ISO690:2012 ARHIP, Cristina. Social media în promovarea imaginii unui brand. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe umanistice. Științe sociale, 26 septembrie 2020, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2020, SU, SS, pp. 168-171. ISBN 978-9975-152-38-9. ISSN 1857-3665. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SU, SS, 2020 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe umanistice. Științe sociale" Chișinău, Moldova, 26 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 658.8:004.738.5 | ||||||
Pag. 168-171 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Social Media becomes an important part of our life, especially in communication, knowledge and promotion of personal and comercial brands. This paper is based on theoretical and practical analys of how companies use Social Media as an effective method of promoting the image of a brand, the main advantages and disadvantages of online marketing and the most effective strategies for promotion on Social Media on the example of local brand – Enter. |
||||||
|