Articolul precedent |
Articolul urmator |
357 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-13 19:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
81'42:371.3 (1) |
Lingvistică. Limbi (5052) |
Educație (14334) |
SM ISO690:2012 ROMAN, Veronica. Funcții ale limbajului în discursul didactic. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe umanistice. Științe sociale, 26 septembrie 2020, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2020, SU, SS, pp. 116-119. ISBN 978-9975-152-38-9. ISSN 1857-3665. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SU, SS, 2020 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe umanistice. Științe sociale" Chișinău, Moldova, 26 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 81'42:371.3 | ||||||
Pag. 116-119 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The current thesis tries to make a language-stylistic-pragmatic analysis of the functions of language in the didactic discourse. The issue of the textbook is a current and exciting one in the educational environment, continuing to polarize the general public. The aim of the paper is to demonstrate the linguistic coherence, accessibility and relevance of the message by respecting the functions of language in teaching, especially in the textbooks of Romanian language and literature. |
||||||
|