Articolul precedent |
Articolul urmator |
797 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-27 09:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3:811.111'243 (1) |
Educație (14334) |
Limba engleză (673) |
SM ISO690:2012 CERNEI, Marina. Using task-based language teaching to ensure vocabulary acquisition. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe umanistice. Științe sociale, 26 septembrie 2020, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2020, SU, SS, pp. 68-71. ISBN 978-9975-152-38-9. ISSN 1857-3665. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SU, SS, 2020 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe umanistice. Științe sociale" Chișinău, Moldova, 26 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.3:811.111'243 | ||||||
Pag. 68-71 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lucrarea dată este bazată pe studierea procesului de predare a limbii engleze, în special a vocabularului, prin prisma metodei ce conține sarcini. Pornind de la examinarea evoluției vocabularului în diferite metode de predare, în lucrare se urmărește elucidarea aspectelor lingvistice ale vocabularului şi ale caracteristicilor metodei bazate pe sarcini. De asemenea, este prezentată implementarea metodologiei bazate pe sarcini la predarea vocabularului englez și rezultatele design-ului cvasiexperimental. |
||||||
|