Using task-based language teaching to ensure vocabulary acquisition
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
797 11
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-27 09:28
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.3:811.111'243 (1)
Educație (14334)
Limba engleză (673)
SM ISO690:2012
CERNEI, Marina. Using task-based language teaching to ensure vocabulary acquisition. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe umanistice. Științe sociale, 26 septembrie 2020, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2020, SU, SS, pp. 68-71. ISBN 978-9975-152-38-9. ISSN 1857-3665.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
SU, SS, 2020
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe umanistice. Științe sociale"
Chișinău, Moldova, 26 septembrie 2020

Using task-based language teaching to ensure vocabulary acquisition

CZU: 371.3:811.111'243

Pag. 68-71

Cernei Marina
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 20 octombrie 2020


Rezumat

Lucrarea dată este bazată pe studierea procesului de predare a limbii engleze, în special a vocabularului, prin prisma metodei ce conține sarcini. Pornind de la examinarea evoluției vocabularului în diferite metode de predare, în lucrare se urmărește elucidarea aspectelor lingvistice ale vocabularului şi ale caracteristicilor metodei bazate pe sarcini. De asemenea, este prezentată implementarea metodologiei bazate pe sarcini la predarea vocabularului englez și rezultatele design-ului cvasiexperimental.