Analiza relației mediului intern și celui extern al firmei prin prisma analizei SWOT
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
721 136
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-07 15:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138:334.7+658.8 (1)
Probleme generale ale comerțului. Piața (820)
Forme de organizare și cooperare în activitatea economică (978)
Vânzare. Desfacere. Marketing. Repartiție (89)
SM ISO690:2012
CERLENCO, Ruxanda. Analiza relației mediului intern și celui extern al firmei prin prisma analizei SWOT. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe ale naturii și exacte. Științe economice, 15 septembrie 2020, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2020, SNE, SE, pp. 127-130. ISBN 978-9975-152-26-6. ISSN 1857-3665.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
SNE, SE, 2020
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Ştiinţe ale naturii și exacte.Științe economice"
Chișinău, Moldova, 15 septembrie 2020

Analiza relației mediului intern și celui extern al firmei prin prisma analizei SWOT

CZU: 339.138:334.7+658.8

Pag. 127-130

Cerlenco Ruxanda
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 24 septembrie 2020


Rezumat

The above article represents a summary of the master thesis that researches the topic of the relationship between internal and external environment of a business through the use of SWOT analisys. The object of research is a Swiss payroll company – AdminMe. The work contains a detailed overview of AdminMe’s internal and external environments, as well as a comprehensive SWOT analysis. The last chapter contains valuable suggestions in order to optimize the activity, in particular: McKinsey model, contingency plan and comprehensive competition research.