Articolul precedent |
Articolul urmator |
746 141 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-12 13:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:334.7+658.8 (1) |
General questions of trade and commerce. Market (823) |
Forms of organization and cooperation in the economy (984) |
Marketing. Sales. Selling. Distribution (90) |
SM ISO690:2012 CERLENCO, Ruxanda. Analiza relației mediului intern și celui extern al firmei prin prisma analizei SWOT. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe ale naturii și exacte. Științe economice, 15 septembrie 2020, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2020, SNE, SE, pp. 127-130. ISBN 978-9975-152-26-6. ISSN 1857-3665. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SNE, SE, 2020 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Ştiinţe ale naturii și exacte.Științe economice" Chișinău, Moldova, 15 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138:334.7+658.8 | ||||||
Pag. 127-130 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The above article represents a summary of the master thesis that researches the topic of the relationship between internal and external environment of a business through the use of SWOT analisys. The object of research is a Swiss payroll company – AdminMe. The work contains a detailed overview of AdminMe’s internal and external environments, as well as a comprehensive SWOT analysis. The last chapter contains valuable suggestions in order to optimize the activity, in particular: McKinsey model, contingency plan and comprehensive competition research. |
||||||
|