Articolul precedent |
Articolul urmator |
431 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[378.124:004] (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 MOGLAN, Diana. Posibilitățile didactice ale vizualizatorului de algoritmi în procesul studierii disciplinei „Bazele programării”. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ed. 9, 11 octombrie 2019, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 9, pp. 79-83. ISBN 978-9975-50-243-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică Ediția 9, 2019 |
||||||
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică" 9, Bălți, Moldova, 11 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: [378.124:004] | ||||||
Pag. 79-83 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article is devoted to the didactic potential on the use of the visualizer of algorithms as software, which graphically demonstrates the work of algorithms for processing input data. The author proposed to use the algorithm visualizer, as an auxiliary visual means of teaching algorithmization, for more successful mastering the mechanism of the algorithms at lectures. |
||||||
Cuvinte-cheie potential to perform, competence, actual performance, competency, dual definition, competence as a resource, competence as a process, representative competence |
||||||
|