Posibilitățile didactice ale vizualizatorului de algoritmi în procesul studierii disciplinei „Bazele programării”
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
431 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[378.124:004] (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
SM ISO690:2012
MOGLAN, Diana. Posibilitățile didactice ale vizualizatorului de algoritmi în procesul studierii disciplinei „Bazele programării”. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ed. 9, 11 octombrie 2019, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 9, pp. 79-83. ISBN 978-9975-50-243-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică
Ediția 9, 2019
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică"
9, Bălți, Moldova, 11 octombrie 2019

Posibilitățile didactice ale vizualizatorului de algoritmi în procesul studierii disciplinei „Bazele programării”

CZU: [378.124:004]

Pag. 79-83

Moglan Diana
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 30 iulie 2020


Rezumat

The article is devoted to the didactic potential on the use of the visualizer of algorithms as software, which graphically demonstrates the work of algorithms for processing input data. The author proposed to use the algorithm visualizer, as an auxiliary visual means of teaching algorithmization, for more successful mastering the mechanism of the algorithms at lectures.

Cuvinte-cheie
potential to perform, competence, actual performance, competency, dual definition, competence as a resource, competence as a process, representative competence