Articolul precedent |
Articolul urmator |
510 31 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-21 12:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3 (440) |
Educație (14077) |
SM ISO690:2012 CABAC, Valeriu. Mijloacele de instruire și competența reprezentațională. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ed. 9, 11 octombrie 2019, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 9, pp. 77-79. ISBN 978-9975-50-243-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică Ediția 9, 2019 |
|||||
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică" 9, Bălți, Moldova, 11 octombrie 2019 | |||||
|
|||||
CZU: 371.3 | |||||
Pag. 77-79 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
The communication uses the definition „dual” of competence, proposed by G. Le Boterf and the use of two terms is proposed: competence-resource and competence-process. It is demonstrated that for the forming and development of these competences the main means of training remain texts and situations. |
|||||
Cuvinte-cheie potential to perform, competence, actual performance, competency, dual definition, competence as a resource, competence as a process, representative competence |
|||||
|