Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
733 63 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-23 19:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3 (741) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 POPESCU, Maria, NEGURĂ, Ion. Starea subiectivă de bine, satisfacţia muncii şi persistenţa motivaţională la cadrele didactice din învăţământul primar. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2020, nr. 2(59), pp. 28-50. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 2(59) / 2020 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3 | ||||||
Pag. 28-50 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Reprezentările sociale (RS) apar şi se formează în cadrul societăţii grație anumitor procese sociale, au o anumită durată și o structură internă în continuă elaborare și transformare. Transformarea unei RS are loc datorită elementelor sociale noi. În cercetarea noastră am studiat starea subiectivă de bine (SSB), satisfacţia muncii (SM) şi persistenţa motivaţională (PM) ca elemente esențiele ale reprezentări sociale ale muncii cadrelor didactice. În articol sunt prezentate rezultatele privind optimizarea stării subiective de bine (SSB), satisfacţiei muncii (SM) şi persistenţei motivaţionale (PM) prin program special de intervenție psihologică și impactul lor asupra reorganizării elementelor centrale și periferice ale reprezentării sociale a muncii la învățătorii din ciclul primar. |
||||||
Cuvinte-cheie reprezentărări sociale, stare subiectivă de bine, persistenţă motivaţională, satisfacția muncii, muncă, cadre didactice, social representations, subjective well-being, motivational persistence, job satisfaction, work, teachers |
||||||
|