Articolul precedent |
Articolul urmator |
445 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-13 13:27 |
SM ISO690:2012 RODNIȚCHI, Liliana. Metode didactice interactive eficienteîn învățământul profesional tehnic secundar. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor, 1-3 aprilie 2020, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: 2020, Vol.2, pp. 414-417. ISBN 978-9975-45-634-0 (Vol. II). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor Vol.2, 2020 |
||||||
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor" Chișinău, Moldova, 1-3 aprilie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 414-417 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă rezultatele studiului de aplicare a metodelor didactice interactive în formarea specialiștilor calificați, competitivi pe piața munci în învăţământul profesional tehnic secundar la disciplinele de specialitate din domeniul industriei ușoare. Metodele interactive incluse în studiu au fost aplicate în cadrul orelor de studii cu diferite colective de elevi, cu divers grad de asimilare a cunoștințelor. Aplicarea strategiilor interactive şi-a confirmat eficiența apreciată prin rezultate cu o dinamică bună în cadrul procesului educațional, rata de promovare a disciplinelor. |
||||||
Cuvinte-cheie strategii didactice interactive, competențe, produs, proces |
||||||
|