Metode didactice interactive eficienteîn învățământul profesional tehnic secundar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
445 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-13 13:27
SM ISO690:2012
RODNIȚCHI, Liliana. Metode didactice interactive eficienteîn învățământul profesional tehnic secundar. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor, 1-3 aprilie 2020, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: 2020, Vol.2, pp. 414-417. ISBN 978-9975-45-634-0 (Vol. II).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor
Vol.2, 2020
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor"
Chișinău, Moldova, 1-3 aprilie 2020

Metode didactice interactive eficienteîn învățământul profesional tehnic secundar


Pag. 414-417

Rodnițchi Liliana
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 1 iulie 2020


Rezumat

Articolul prezintă rezultatele studiului de aplicare a metodelor didactice interactive în formarea specialiștilor calificați, competitivi pe piața munci în învăţământul profesional tehnic secundar la disciplinele de specialitate din domeniul industriei ușoare. Metodele interactive incluse în studiu au fost aplicate în cadrul orelor de studii cu diferite colective de elevi, cu divers grad de asimilare a cunoștințelor. Aplicarea strategiilor interactive şi-a confirmat eficiența apreciată prin rezultate cu o dinamică bună în cadrul procesului educațional, rata de promovare a disciplinelor.

Cuvinte-cheie
strategii didactice interactive, competențe, produs, proces