Cultura şi patrimoniul din epoca antică şi medievală în manualele şcolare de Istorie pentru cl. a X-a: Elemente de analiză
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
650 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-28 20:44
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:94:008 (3)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4076)
Istoria generală (531)
Civilizație. Cultură. Progres (827)
SM ISO690:2012
LISNIC, Angela. Cultura şi patrimoniul din epoca antică şi medievală în manualele şcolare de Istorie pentru cl. a X-a: Elemente de analiză. In: Cercetarea şi valorificare patrimoniului naţional şi universal în învăţământul preuniversitar : Patrimoniul cultural naţional şi universal în sistemul educaţional, 22-23 aprilie 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: SRL „Garomont Studio”, 2016, pp. 71-78. ISBN 978-9975-46-291-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cercetarea şi valorificare patrimoniului naţional şi universal în învăţământul preuniversitar 2016
Conferința "Cercetarea şi valorificare patrimoniului naţional şi universal în învăţământul preuniversitar"
Chişinău, Moldova, 22-23 aprilie 2016

Cultura şi patrimoniul din epoca antică şi medievală în manualele şcolare de Istorie pentru cl. a X-a: Elemente de analiză

CZU: 37.016:94:008

Pag. 71-78

Lisnic Angela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 25 iunie 2020


Rezumat

The need to examine the problems of culture and cultural heritage is subject to changes in the age of globalization in this century. The subject of this study is to define the theoretical elements on culture and cultural heritage of ancient and medieval era in the history textbooks of Republic Moldova. Another objective of the study is the application of contentanalysis elements in assessing the presence of the cultural component in the textbooks of history textbooks and formulas on how their validation in order to promote cultural competence in students. The analysis a presented a series of conclusions and recommendations for teachers and textbook authors on the promotion of culture and heritage elements in the schools.

Cuvinte-cheie
Textbooks, cultural heritage, culture