Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-28 20:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:94:008 (3) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4076) |
Istoria generală (531) |
Civilizație. Cultură. Progres (827) |
![]() LISNIC, Angela. Cultura şi patrimoniul din epoca antică şi medievală în manualele şcolare de Istorie pentru cl. a X-a: Elemente de analiză. In: Cercetarea şi valorificare patrimoniului naţional şi universal în învăţământul preuniversitar : Patrimoniul cultural naţional şi universal în sistemul educaţional, 22-23 aprilie 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: SRL „Garomont Studio”, 2016, pp. 71-78. ISBN 978-9975-46-291-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea şi valorificare patrimoniului naţional şi universal în învăţământul preuniversitar 2016 | ||||||
Conferința "Cercetarea şi valorificare patrimoniului naţional şi universal în învăţământul preuniversitar" Chişinău, Moldova, 22-23 aprilie 2016 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:94:008 | ||||||
Pag. 71-78 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The need to examine the problems of culture and cultural heritage is subject to changes in the age of globalization in this century. The subject of this study is to define the theoretical elements on culture and cultural heritage of ancient and medieval era in the history textbooks of Republic Moldova. Another objective of the study is the application of contentanalysis elements in assessing the presence of the cultural component in the textbooks of history textbooks and formulas on how their validation in order to promote cultural competence in students. The analysis a presented a series of conclusions and recommendations for teachers and textbook authors on the promotion of culture and heritage elements in the schools. |
||||||
Cuvinte-cheie Textbooks, cultural heritage, culture |
||||||
|