Articolul precedent |
Articolul urmator |
725 39 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-19 20:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37+373.3 (1) |
Воспитание. Обучение. Образование (14391) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2026) |
SM ISO690:2012 IRINA, Elena-Roxana. Studiu asupra modului în care curriculumul național din România și Republica Moldova, contribuie la formarea imaginii de sine a elevilor în procesul receptării textului literar la limba și literatura română, clasele a III-a și a IV-a. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 78-83. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37+373.3 | ||||||
Pag. 78-83 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă un studiu asupra modului în care curriculumul național din România și din Republica Moldova, contribuie la formarea imaginii de sine a elevilor în procesul receptării textului literar la limba și literatura română, clasele a III-a și a IV-a. Cunoaşterea de sine şi formarea imaginii de sine sunt activităţi foarte complexe, iar lectura poate le influenţa în mod fundamental, dezvoltând elevilor şi o viziune despre lume, pe coordonatele eul real, eul viitor, eul ideal. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, şcoală, competențe cheie, elev, imaginea de sine, curriculum, programă școlară, education, school, key competences, student, self-image, curriculum, school syllabus |
||||||
|