Studiu asupra modului în care curriculumul național din România și Republica Moldova, contribuie la formarea imaginii de sine a elevilor în procesul receptării textului literar la limba și literatura română, clasele a III-a și a IV-a
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
725 39
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-19 20:39
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37+373.3 (1)
Воспитание. Обучение. Образование (14391)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2026)
SM ISO690:2012
IRINA, Elena-Roxana. Studiu asupra modului în care curriculumul național din România și Republica Moldova, contribuie la formarea imaginii de sine a elevilor în procesul receptării textului literar la limba și literatura română, clasele a III-a și a IV-a. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 78-83. ISBN 978-9975-76-299-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă"
Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020

Studiu asupra modului în care curriculumul național din România și Republica Moldova, contribuie la formarea imaginii de sine a elevilor în procesul receptării textului literar la limba și literatura română, clasele a III-a și a IV-a

CZU: 37+373.3

Pag. 78-83

Irina Elena-Roxana
 
Casa Corpului Didactic Neamț, Județul Neamț
 
 
Disponibil în IBN: 3 martie 2020


Rezumat

Articolul prezintă un studiu asupra modului în care curriculumul național din România și din Republica Moldova, contribuie la formarea imaginii de sine a elevilor în procesul receptării textului literar la limba și literatura română, clasele a III-a și a IV-a. Cunoaşterea de sine şi formarea imaginii de sine sunt activităţi foarte complexe, iar lectura poate le influenţa în mod fundamental, dezvoltând  elevilor şi o viziune despre  lume, pe coordonatele eul real, eul viitor, eul ideal.  

The article presents a study on how the national curriculum in Romania and the Republic of Moldova contributes to the formation of the self-image of the students in the process of receiving the literary text in the Romanian language and literature, the third and fourth grades. Self-knowledge and self-image formation are very complex activities, and reading can fundamentally influence them, developing students  a vision of the world, on the coordinates of the real self, the future self, the ideal self. Cuvinte cheie: educație, școală, competențe cheie, elev, imaginea de sine, curriculum, programă școlară

Cuvinte-cheie
educaţie, şcoală, competențe cheie, elev, imaginea de sine, curriculum, programă școlară,

education, school, key competences, student, self-image, curriculum, school syllabus