Articolul precedent |
Articolul urmator |
656 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-01-04 11:33 |
SM ISO690:2012 ŞLEAHTIŢCHI, Maria. Formarea competenţelor filologice: concept, sistem, praxis. In: Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective: Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale consacrată aniversării a 65-a de la fondarea Universităţii de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, 25 mai 2011, Bălți. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2011, pp. 71-74. ISBN 978-9975-50-060-9 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective 2011 | ||||||
Conferința "Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective" Bălți, Moldova, 25 mai 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 71-74 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În comunicare se iau în discuţie conceptul şi practicile de formare a competenţelor filologice în sistemul de instruire universitară. Sînt prezentate cele trei trepte ale formării universitare şi se evidenţiază specificul fiecăreia. Analiza se sprijină pe stipulările actelor reglatoare, elaborate de instituţiile de resort, şi pe experienţa de organizare a studiilor filologice de toate nivelele: licenţă, masterat, doctorat. În lucrare se propun soluţii şi recomandări ce au ca finalitate îmbunătăţirea formării viitorilor filologi şi profesori-filologi. |
||||||
Cuvinte-cheie competențe, concept, sistem, praxis, plan-cadru, licență, masterat, doctorat, plan de studii, unităţi de curs, management educaţional, compétences, des concepts, des systèmes, la praxis, plan-cadre, licence, master, doctorat, le curriculum, les unités de cours, gestion de l'éducation |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Şleahtiţchi, M.N.</dc:creator> <dc:date>2011</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>În comunicare se iau în discuţie conceptul şi practicile de formare a competenţelor filologice în sistemul de instruire universitară. Sînt prezentate cele trei trepte ale formării universitare şi se evidenţiază specificul fiecăreia. Analiza se sprijină pe stipulările actelor reglatoare, elaborate de instituţiile de resort, şi pe experienţa de organizare a studiilor filologice de toate nivelele: licenţă, masterat, doctorat. În lucrare se propun soluţii şi recomandări ce au ca finalitate îmbunătăţirea formării viitorilor filologi şi profesori-filologi. </p></dc:description> <dc:description xml:lang='fr'><p> Dans la communication en question on aborde le concept et les pratiques de formation des compétences philologiques à l'université. On présente les trois étapes de formation universitaire et on met en évidence le spécifique de chaque étape. L'analyse est basée sur les dispositions des documents réglementaires, élaborés par les institutions compétentes, et sur l'expérience de l'organisation des études philologiques à tous les niveaux: licence, master, doctorat. Dans le travail on propose des solutions et des recommandations qui visent à améliorer la formation des futurs philologues et enseignants-philologues. </p></dc:description> <dc:source>Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective () 71-74</dc:source> <dc:subject>competențe</dc:subject> <dc:subject>concept</dc:subject> <dc:subject>sistem</dc:subject> <dc:subject>praxis</dc:subject> <dc:subject>plan-cadru</dc:subject> <dc:subject>licență</dc:subject> <dc:subject>masterat</dc:subject> <dc:subject>doctorat</dc:subject> <dc:subject>plan de studii</dc:subject> <dc:subject>unităţi de curs</dc:subject> <dc:subject>management educaţional</dc:subject> <dc:subject>compétences</dc:subject> <dc:subject>des concepts</dc:subject> <dc:subject>des systèmes</dc:subject> <dc:subject>la praxis</dc:subject> <dc:subject>plan-cadre</dc:subject> <dc:subject>licence</dc:subject> <dc:subject>master</dc:subject> <dc:subject>doctorat</dc:subject> <dc:subject>le curriculum</dc:subject> <dc:subject>les unités de cours</dc:subject> <dc:subject>gestion de l'éducation</dc:subject> <dc:title>Formarea competenţelor filologice: concept, sistem, praxis</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>