Sisteme informatice – suport al activităţilor de marketing
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
967 43
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 01:04
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
004.65:658.8 (1)
Данные (108)
Маркетинг. Сбыт. Продажа. Реализация продукции (88)
SM ISO690:2012
PASCARI, Ludmila, TABARCEA, Ala. Sisteme informatice – suport al activităţilor de marketing. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2016, nr. 7(97), pp. 129-134. ISSN 1857-2073.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Numărul 7(97) / 2016 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033

Sisteme informatice – suport al activităţilor de marketing
CZU: 004.65:658.8

Pag. 129-134

Pascari Ludmila, Tabarcea Ala
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 9 mai 2017


Rezumat

În acest articol este prezentat rolul şi importanţa sistemelor informatice utilizate în activitatea de marketing; sunt ana-lizate modulele informatice care sprijină ariile funcţionale ale afacerii, ca: Planificarea Resurselor Întreprinderii (Enterpise Resource Planning – ERP), aplicaţiile de gestiune a relaţiilor cu clienţii (Customer Relationship Management – CRM) şi Managementul Lanţului de Distribuţie (Supply Chain Management – SCM).

In this paper has been described the role and importance of systems used in marketing; analyzed software modules that support functional areas of the business such as: Enterprise Resource Planning, applications for Customer Relationship Management and Supply Chain Management.

Cuvinte-cheie
sisteme informatice de marketing, planificarea resurselor întreprinderii, managementul lanţului de distribuţie,

managementul relaţiilor cu clienţii

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Pascari, L.</dc:creator>
<dc:creator>Tabarcea, A.</dc:creator>
<dc:date>2016-12-26</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'>În acest articol este prezentat rolul şi importanţa sistemelor informatice utilizate în activitatea de marketing; sunt ana-lizate modulele informatice care sprijină ariile funcţionale ale afacerii, ca: Planificarea Resurselor Întreprinderii (Enterpise Resource Planning – ERP), aplicaţiile de gestiune a relaţiilor cu clienţii (Customer Relationship Management – CRM) şi Managementul Lanţului de Distribuţie (Supply Chain Management – SCM).  </dc:description>
<dc:description xml:lang='en'>In this paper has been described the role and importance of systems used in marketing; analyzed software modules that support functional areas of the business such as: Enterprise Resource Planning, applications for Customer Relationship Management and Supply Chain Management. </dc:description>
<dc:source>Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) 97 (7) 129-134</dc:source>
<dc:subject>sisteme informatice de marketing</dc:subject>
<dc:subject>planificarea resurselor întreprinderii</dc:subject>
<dc:subject>managementul relaţiilor cu clienţii</dc:subject>
<dc:subject>managementul lanţului de distribuţie</dc:subject>
<dc:title>Sisteme informatice – suport al activităţilor de marketing</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>