Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
967 43 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 01:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
004.65:658.8 (1) |
Данные (108) |
Маркетинг. Сбыт. Продажа. Реализация продукции (88) |
SM ISO690:2012 PASCARI, Ludmila, TABARCEA, Ala. Sisteme informatice – suport al activităţilor de marketing. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2016, nr. 7(97), pp. 129-134. ISSN 1857-2073. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) | ||||||
Numărul 7(97) / 2016 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 | ||||||
|
||||||
CZU: 004.65:658.8 | ||||||
Pag. 129-134 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol este prezentat rolul şi importanţa sistemelor informatice utilizate în activitatea de marketing; sunt ana-lizate modulele informatice care sprijină ariile funcţionale ale afacerii, ca: Planificarea Resurselor Întreprinderii (Enterpise Resource Planning – ERP), aplicaţiile de gestiune a relaţiilor cu clienţii (Customer Relationship Management – CRM) şi Managementul Lanţului de Distribuţie (Supply Chain Management – SCM). |
||||||
Cuvinte-cheie sisteme informatice de marketing, planificarea resurselor întreprinderii, managementul lanţului de distribuţie, managementul relaţiilor cu clienţii |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Pascari, L.</dc:creator> <dc:creator>Tabarcea, A.</dc:creator> <dc:date>2016-12-26</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>În acest articol este prezentat rolul şi importanţa sistemelor informatice utilizate în activitatea de marketing; sunt ana-lizate modulele informatice care sprijină ariile funcţionale ale afacerii, ca: Planificarea Resurselor Întreprinderii (Enterpise Resource Planning – ERP), aplicaţiile de gestiune a relaţiilor cu clienţii (Customer Relationship Management – CRM) şi Managementul Lanţului de Distribuţie (Supply Chain Management – SCM). </dc:description> <dc:description xml:lang='en'>In this paper has been described the role and importance of systems used in marketing; analyzed software modules that support functional areas of the business such as: Enterprise Resource Planning, applications for Customer Relationship Management and Supply Chain Management. </dc:description> <dc:source>Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) 97 (7) 129-134</dc:source> <dc:subject>sisteme informatice de marketing</dc:subject> <dc:subject>planificarea resurselor întreprinderii</dc:subject> <dc:subject>managementul relaţiilor cu clienţii</dc:subject> <dc:subject>managementul lanţului de distribuţie</dc:subject> <dc:title>Sisteme informatice – suport al activităţilor de marketing</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>