Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
964 43 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 01:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
004.65:658.8 (1) |
Данные (108) |
Маркетинг. Сбыт. Продажа. Реализация продукции (88) |
SM ISO690:2012 PASCARI, Ludmila, TABARCEA, Ala. Sisteme informatice – suport al activităţilor de marketing. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2016, nr. 7(97), pp. 129-134. ISSN 1857-2073. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) | ||||||
Numărul 7(97) / 2016 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 | ||||||
|
||||||
CZU: 004.65:658.8 | ||||||
Pag. 129-134 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol este prezentat rolul şi importanţa sistemelor informatice utilizate în activitatea de marketing; sunt ana-lizate modulele informatice care sprijină ariile funcţionale ale afacerii, ca: Planificarea Resurselor Întreprinderii (Enterpise Resource Planning – ERP), aplicaţiile de gestiune a relaţiilor cu clienţii (Customer Relationship Management – CRM) şi Managementul Lanţului de Distribuţie (Supply Chain Management – SCM). |
||||||
Cuvinte-cheie sisteme informatice de marketing, planificarea resurselor întreprinderii, managementul lanţului de distribuţie, managementul relaţiilor cu clienţii |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Pascari, L.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Tabarcea, A.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Sisteme informatice – suport al activităţilor de marketing</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2016</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-2073</relatedIdentifier> <subjects> <subject>sisteme informatice de marketing</subject> <subject>planificarea resurselor întreprinderii</subject> <subject>managementul relaţiilor cu clienţii</subject> <subject>managementul lanţului de distribuţie</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>004.65:658.8</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2016-12-26</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>În acest articol este prezentat rolul şi importanţa sistemelor informatice utilizate în activitatea de marketing; sunt ana-lizate modulele informatice care sprijină ariile funcţionale ale afacerii, ca: Planificarea Resurselor Întreprinderii (Enterpise Resource Planning – ERP), aplicaţiile de gestiune a relaţiilor cu clienţii (Customer Relationship Management – CRM) şi Managementul Lanţului de Distribuţie (Supply Chain Management – SCM). </description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>In this paper has been described the role and importance of systems used in marketing; analyzed software modules that support functional areas of the business such as: Enterprise Resource Planning, applications for Customer Relationship Management and Supply Chain Management. </description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>