Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-4(4) pentru cuvîntul-cheie "managementul relaţiilor cu clienţii"
Managementul relațiilor cu clienții la entitățile de profil sportiv prin consulting |
Frant Anna |
Sport. Olimpism. Sănătate |
Ediția a 2-a. 2017. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-56-935-4. |
Disponibil online 9 March, 2022. Descarcări-2. Vizualizări-221 |
Avantajele implementării în cadrul întreprinderilor a managementului relaţiilor cu clienţii (CRM) |
Munteanu Tatiana |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor |
Vol.3. 2014. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-45-310-3. |
Disponibil online 2 July, 2023. Descarcări-6. Vizualizări-166 |
Analiza problemelor implementării unui sistem CRM într-o companie |
Goremîchina Olga |
Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos” |
Nr. 3(50) / 2018 / ISSN 1857-0461 /ISSNe 2587-3687 |
Disponibil online 30 November, 2018. Descarcări-42. Vizualizări-706 |
Sisteme informatice – suport al activităţilor de marketing |
Pascari Ludmila, Tabarcea Ala |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) |
Nr. 7(97) / 2016 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 |
Disponibil online 9 May, 2017. Descarcări-43. Vizualizări-964 |
1-4 of 4