IBN
  



  














    
  


    
Закрыть

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-4(4) pentru cuvîntul-cheie "managementul relaţiilor cu clienţii"
Managementul relațiilor cu clienții la entitățile de profil sportiv prin consulting
Frant Anna
Sport. Olimpism. Sănătate
Ediția a 2-a. 2017. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-56-935-4.
Disponibil online 9 March, 2022. Descarcări-2. Vizualizări-221
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Avantajele implementării în cadrul întreprinderilor a managementului relaţiilor cu clienţii (CRM)
Munteanu Tatiana
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor
Vol.3. 2014. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-45-310-3.
Disponibil online 2 July, 2023. Descarcări-6. Vizualizări-166
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Analiza problemelor implementării unui sistem CRM într-o companie
Goremîchina Olga
Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”
Nr. 3(50) / 2018 / ISSN 1857-0461 /ISSNe 2587-3687
Disponibil online 30 November, 2018. Descarcări-42. Vizualizări-706
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sisteme informatice – suport al activităţilor de marketing
Pascari Ludmila, Tabarcea Ala
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Nr. 7(97) / 2016 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033
Disponibil online 9 May, 2017. Descarcări-43. Vizualizări-964
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-4 of 4