Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
891 40 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 17:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
004.65:658.8 (1) |
Данные (106) |
Маркетинг. Сбыт. Продажа. Реализация продукции (88) |
SM ISO690:2012 PASCARI, Ludmila, TABARCEA, Ala. Sisteme informatice – suport al activităţilor de marketing. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2016, nr. 7(97), pp. 129-134. ISSN 1857-2073. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) | |||||
Numărul 7(97) / 2016 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 | |||||
|
|||||
CZU: 004.65:658.8 | |||||
Pag. 129-134 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
În acest articol este prezentat rolul şi importanţa sistemelor informatice utilizate în activitatea de marketing; sunt ana-lizate modulele informatice care sprijină ariile funcţionale ale afacerii, ca: Planificarea Resurselor Întreprinderii (Enterpise Resource Planning – ERP), aplicaţiile de gestiune a relaţiilor cu clienţii (Customer Relationship Management – CRM) şi Managementul Lanţului de Distribuţie (Supply Chain Management – SCM). |
|||||
Cuvinte-cheie sisteme informatice de marketing, planificarea resurselor întreprinderii, managementul lanţului de distribuţie, managementul relaţiilor cu clienţii |
|||||
|