Conceptul contemporan de marketing al pieţei imobiliare
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
801 66
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-11 12:12
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
332.6:658.8 (1)
Цена земли. Цена недвижимости. Продуктивность земли. Рента (58)
Маркетинг. Сбыт. Продажа. Реализация продукции (88)
SM ISO690:2012
ROTARU, Olesea. Conceptul contemporan de marketing al pieţei imobiliare. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2016, nr. 7(97), pp. 135-142. ISSN 1857-2073.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Numărul 7(97) / 2016 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033

Conceptul contemporan de marketing al pieţei imobiliare
CZU: 332.6:658.8

Pag. 135-142

Rotaru Olesea
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 9 mai 2017


Rezumat

În acest articol autorul îşi propune să definească aspectele teoretice ale conceptului contemporan de marketing al pieţei imobiliare, fiind prezentate şi etapele evoluţiei acestui concept. Piaţa locuinţelor se referă la oferta şi cererea de case, de obicei, într-o anumită ţară sau regiune. Piaţa de locuinţe include construcţia, vânzarea şi revânzarea tuturor proprietăţilor rezidenţiale din întreaga ţară. Imobilul este un termen care se referă în general la pământ, inclusiv la toate atributele naturale aferente, precum şi la alte îmbunătăţiri făcute de om referitor la pământ. Conceptul modern de piaţă imobiliară se referă, de asemenea, la aspectul pieţei imobiliare ce vizează implicarea mai multor agenţii imobiliare, care au transformat această piaţă în una cu concepte moderne, foarte atractivă pentru punerea în aplicare a diferitelor activităţi specifice de marketing.

The article aims to define the theoretical aspects of the contemporary concept of housing market, also we want to give definitions and evolution of the concept. Housing Market refers to the supply and demand for houses, usually in a particular country or region. Housing market includes the construction, sale, and resale, of all residential properties across the country. Real estate is term that generally refers to the land, including all inherent natural attributes and other man-made improvements permanently attached to the land. Modern concept of housing market, also refers to real estate issues, namely the involvement of more and more real estate agencies which have turned the market into a very attractive modern concepts for implementation of various marketing activities.

Cuvinte-cheie
concept modern de piaţă imobiliară, cerere de imobile, ofertă de imobile, particularităţile pieţei imobi-liare, funcţiile pieţei imobiliare