Sisteme informatice – suport al activităţilor de marketing
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
966 43
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 01:04
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
004.65:658.8 (1)
Данные (108)
Маркетинг. Сбыт. Продажа. Реализация продукции (88)
SM ISO690:2012
PASCARI, Ludmila, TABARCEA, Ala. Sisteme informatice – suport al activităţilor de marketing. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2016, nr. 7(97), pp. 129-134. ISSN 1857-2073.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Numărul 7(97) / 2016 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033

Sisteme informatice – suport al activităţilor de marketing
CZU: 004.65:658.8

Pag. 129-134

Pascari Ludmila, Tabarcea Ala
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 9 mai 2017


Rezumat

În acest articol este prezentat rolul şi importanţa sistemelor informatice utilizate în activitatea de marketing; sunt ana-lizate modulele informatice care sprijină ariile funcţionale ale afacerii, ca: Planificarea Resurselor Întreprinderii (Enterpise Resource Planning – ERP), aplicaţiile de gestiune a relaţiilor cu clienţii (Customer Relationship Management – CRM) şi Managementul Lanţului de Distribuţie (Supply Chain Management – SCM).

In this paper has been described the role and importance of systems used in marketing; analyzed software modules that support functional areas of the business such as: Enterprise Resource Planning, applications for Customer Relationship Management and Supply Chain Management.

Cuvinte-cheie
sisteme informatice de marketing, planificarea resurselor întreprinderii, managementul lanţului de distribuţie,

managementul relaţiilor cu clienţii

Crossref XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'>
<head>
<doi_batch_id>ibn-51860</doi_batch_id>
<timestamp>1714218666</timestamp>
<depositor>
<depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name>
<email_address>idsi@asm.md</email_address>
</depositor>
<registrant>Universitatea de Stat din Moldova</registrant>
</head>
<body>
<journal>
<journal_metadata>
<full_title>Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)</full_title>
<issn media_type='print'>18572073</issn>
</journal_metadata>
<journal_issue>
<publication_date media_type='print'>
<year>2016</year>
</publication_date>
<issue>7(97)</issue>
</journal_issue>
<journal_article publication_type='full_text'><titles>
<title>Sisteme informatice – suport al activităţilor de marketing</title>
</titles>
<contributors>
<person_name sequence='first' contributor_role='author'>
<given_name>Ludmila</given_name>
<surname>Pascari</surname>
</person_name>
<person_name sequence='additional' contributor_role='author'>
<given_name>Ala</given_name>
<surname>Tabarcea</surname>
</person_name>
</contributors>
<publication_date media_type='print'>
<year>2016</year>
</publication_date>
<pages>
<first_page>129</first_page>
<last_page>134</last_page>
</pages>
</journal_article>
</journal>
</body>
</doi_batch>