Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
966 43 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 01:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
004.65:658.8 (1) |
Данные (108) |
Маркетинг. Сбыт. Продажа. Реализация продукции (88) |
SM ISO690:2012 PASCARI, Ludmila, TABARCEA, Ala. Sisteme informatice – suport al activităţilor de marketing. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2016, nr. 7(97), pp. 129-134. ISSN 1857-2073. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) | ||||||
Numărul 7(97) / 2016 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 | ||||||
|
||||||
CZU: 004.65:658.8 | ||||||
Pag. 129-134 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol este prezentat rolul şi importanţa sistemelor informatice utilizate în activitatea de marketing; sunt ana-lizate modulele informatice care sprijină ariile funcţionale ale afacerii, ca: Planificarea Resurselor Întreprinderii (Enterpise Resource Planning – ERP), aplicaţiile de gestiune a relaţiilor cu clienţii (Customer Relationship Management – CRM) şi Managementul Lanţului de Distribuţie (Supply Chain Management – SCM). |
||||||
Cuvinte-cheie sisteme informatice de marketing, planificarea resurselor întreprinderii, managementul lanţului de distribuţie, managementul relaţiilor cu clienţii |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-51860</doi_batch_id> <timestamp>1714218666</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> <registrant>Universitatea de Stat din Moldova</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)</full_title> <issn media_type='print'>18572073</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2016</year> </publication_date> <issue>7(97)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Sisteme informatice – suport al activităţilor de marketing</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Ludmila</given_name> <surname>Pascari</surname> </person_name> <person_name sequence='additional' contributor_role='author'> <given_name>Ala</given_name> <surname>Tabarcea</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2016</year> </publication_date> <pages> <first_page>129</first_page> <last_page>134</last_page> </pages> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>